ŚRUTOWNICA – TRUCK 2-45DTM JEST WIĘKSZĄ WERSJĄ ŚRUTOWNICY 2-30DTM.

Śrutownica – truck 2-45DTM przeznaczona jest do śrutowania dużych powierzchni, przy których wymagany jest limit czasowy wykonania. Śrutownica posiada dużą wydajność, do około 3000 m2 na godzinę. Śrutownica jest idealna do śrutowania mikro oraz makro powierchni drogowych oraz pasów startowych. Zastosowanie: powierzchnie betonowe, asfalt, stal, autostrady, mosty, rampy, drogi dla rowerów, pasy startowe. Tak jak model 2-30DTM, pojazd 2-45DTM jest samodzielną jednostką, która może swobodnie poruszać się (wówczas zaczep – sama śrutownica jest z tyłu pojazdu) oraz pracować – śrutować po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pozwoleniami na remonty dróg.

2-45DTM TECHNICAL SPECIFICATIONS

KABINA

Wszystkie decyzje operacyjne dot. 2-45DTM są wykonywane przez operatora maszyny, pracującego w kabinie z miejsca, w którym jest w stanie kontrolować wszystko, za pomocą ekranu dotykowego. Proces śrutowania można sterować za pomocą joysticka oraz ekranu dotykowego. System ten ma na celu uproszczenie pracy śrutowania. Po uprzednim ustawieniu parametrów śrutowania: szybkości posuwu, profilu śrutowania oraz klasy czystości powierzchni, można dosłownie za pomocą jednego przycisku uruchomić ustawienia i śrutować.

TRANSPORT

Truck 2-45DTM zapewnia mobilność firmą śrutującym- wystarczy podjechać na miejsce pracy- wszystko znajduje się na trucku. Wszystkie elementy sterujące, odkurzacz przemysłowy, części zamienne, materiały eksploatacyjne oraz głowica śrutująca są zabezpieczone w ciężarówce 2-45DTM. Pierwszą czynnością do wykonania jest wyładowanie głowicy śrutującej Blastrac, która jest przechowywana z tyłu ciężarówki. Do tego celu należy użyć windy załadowczej, umieszczonej z tyłu auta. ……………………………………………………………………………………………………………

ODKURZACZ

Podczas śrutowania dużych powierzchni, produkowane są znaczące ilości urobku w zależności od jakości-rodzaju oraz zanieczyszczenia betonu / asfaltu. Wszystkie odpady w ilości od 1-2 ton na godzinę pracy śrutowania trafiają do worków na pył. Dzięki zastosowaniu elektro-magnetycznego systemu oddzielania śrutu od zanieczyszczeń, możliwy jest odzysk i ponowne użycie śrutu, który przemieszcza się w obiegu zamkniętym w śrutownicy. Natomiast śrut zużyty wraz z innymi zanieczyszczeniami jest pobierany przez odkurzacz przemysłowy. Odkurzacz przemysłowy jest wyposażony w 24 specjalnie zaprojektowane filtry cartridge do separowania zanieczyszczeń od powietrza. Cały pył przechwytywany jest do 2 worków na pył tzw. Big bag. Cały proces jest ciągły i umożliwia śrutowanie bez przerywania procesu.

MONTAŻ GŁOWICY ŚRUTUJĄCEJ DO POJAZDU

Firma Blastrac zapewnia szybki montaż śrutownicy 2-45DTM do trucka oraz jej pracę: po ustawieniu z przodu samochodu głowicy śrutującej, wystarczy połączyć 4 przewody hydrauliczne oraz jeden elektryczny oraz doczepić śrutownicę do zaczepu. System szybkiego mocowania zapewnia bezpieczne połączenie głowicy śrutującej do przesuwnego adapteru trucka. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk na panelu dotykowym i zabezpieczyć połączenie ze systemem przesuwnych śrub.

AUTOMATYCZNA ZAMIATARKA

Blastrac 2-45TBS to w pełni hydraulicznie sterowana automatyczna zamiatarka magnetyczna, do zastosowania w połączeniu z zamontowaną na ciężarówce śrutownicą 2-45DTM. Urządzenie 2-45TBS jest wyposażone w najnowsze technologie i wymagania bezpieczeństwa, takie jak: wyłącznik awaryjny (zatrzymuje wszystkie urządzenia hydrauliczne w jednostce ciężarówki), dwa tylne światła błyskowe montowane z tyłu dla większego bezpieczeństwa, czerwona naklejka odblaskowa z tyłu dla dodatkowego bezpieczeństwa.

BEZPIECZEŃSTWO

Pojazdy wielozadaniowe firmy Blastrac wyposażone są w najnowszą technologię uwzględniającą podstawowe zasady bezpieczeństwa. Przykładowo w kabinie trucka 2-45DTM znajdują się 2 przyciski bezpieczeństwa, wyłączające automatycznie śrutownicę oraz pojazd. Nie ma też potrzeby noszenia nauszników bezpieczeństwa, gdyż w kabinie jest bardzo niski poziom hałasu. Z przodu trucka są podwójne światła sygnalizujące w obu kierunkach, oraz z tyłu pojazdu są dodatkowe sygnalizujące światła z różnymi poziomami odpowiednio– do jazdy dziennej oraz nocnej. Czas pracy maszyny, aż do 8 godzin bez jakichkolwiek przerw.

MAKROTEKSTURA

Makrotekstura to puste przestrzenie między cząstkami agregatu asfaltu. Makrotekstura powierzchni asfaltowej wynosić zwykle od 1,0 mm do 1,5 mm. Jest to makrotekstura, która pozwala wodzie odpłynąć i znacznie przyczynia się do odporności na poślizg w warunkach mokrych. Zarówno oczyszczanie za pomocą ultra-wysokociśnieniowej wody jak i śrutowanie śrutem stalowym to bardzo opłacalną, przyjazną dla środowiska i wysoce wydajną technologią zmniejszającą niebezpieczeństwo na pasach startowych. Technologia Blastrac oczyszczania powierzchni usunie osady gumowe i przywróci teksturę makro z powrotem do właściwości pierwotnej. W niektórych przypadkach, gdy zaniedbano konserwację powierzchni, makroteksturowanie można przeprowadzić tylko za pomocą śrutowania śrutem.

MIKROTEKSTURA

Mikrotekstura jest częścią tekstury powierzchni utworzonej przez maleńkie szczeliny na powierzchni cząstek kruszywa asfaltu. Jest to główny czynnik zapewniający przyczepność lub odporność na poślizg przy oponie, szczególnie przy niskich prędkościach. Mikroteksturę mierzy się za pomocą PSV -brytyjskiego testera wahadłowego lub metodami mobilnymi, takimi jak Griptester lub SCRIM. Technologia śrutowania Blastrac to jedyna technologia, która przywraca wysokie wartości mikro-tekstury powierzchniom. Udoskonalenie struktury mikro za pomocą procesu śrutowania jest niezwykle skuteczne.

2-45DTM OPCJE

00112/STHW1.4

20 m rura pyłowa ø150 mm

B22055

Wózek magnetyczny R900

999-0460

Śrut S460

999-0550

Śrut S550

999-0660

Śrut S660

E10693

System kamera

2-45TBS-0010

Automatyczny system zbierania śrutu

THG-2000

Zestaw 3 trójgłowicowych głowic o szerokości roboczej 2000mm

E06918

Duże worki na pył 1.000 litrów